معرفی بهترین کتاب های گرامر انگلیسی

بهترین کتاب های گرامر انگلیسی

بهترین کتاب های گرامر انگلیسی

جهت آموزش جامع و کامل زبان انگلیسی باید همواره به گرامر آن دقت زیادی داشته باشیم. گرامر زبان انگلیسی در عین سادگی بسیار فرار می باشد، به نحوی که اگر شما آنها را پس از مدتی آنها را دوره نکنید مطالب را از یاد خواهید برد. برای یادگیری راحت زبان انگلیسی باید از کتاب های گرامر انگلیسی استفاده کنید که مفاهیم را به زبان ساده و بدون پیچیدگی ها و توضیحات اضافه، آموزش داده باشد. بهترین کتاب های گرامر انگلیسی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید زبان انگلیسی را به راحت و بدون صرف هزینه های اضافی یاد بگیرید.

قواعد

زبان انگلیسی

با استفاده از گرامر صحیح شما می توانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید. با دانستن گرامر صحیح و اصولی به هیچ وجه دچار خطاهای عجیب در هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی نخواهید شد. اگر در آینده قصد مهاجرت داشته باشید یا بخواهید در مصاحبه های کاری شرکت کنید بالا بردن مهارت زبان انگلیسی، یکی از ملزومات می باشد. باید در دوره های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید و با استفاده از بهترین کتاب های گرامر انگلیسی مهارت خود را به خوبی بالا ببرید.

تمرین گرامر زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به نحو احسن تمرین و تکرار کنید تا ملکه ذهن شما شود. در ابتدا باید با جمع آوری منابع مختلف و جامع کار خود را آغاز کنید. باید از کتاب هایی استفاده کنید که مثال های واضحی درباره هر موقعیت زده باشد و بتواند مفاهیم را به خوبی منتقل کند. در هنگام مطالعه این منابع معتبر باید از نکات مهم آن نت برداری کنید و در مواقع لزوم آنها را دوره کنید.

خود را در شرایط های جدید قرار دهید و در این شرایط جدید جملاتی را طراحی کنید و درستی آنها را بررسی کنید. نکات پیچیده گرامری را به صورت مداوم مرور کنید و از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کنید. این کار به پیشرفتتان در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد. سعی کنید از رسانه های انگلیسی زبان بیشتر کمک بگیرید تا جملات عامیانه آنها را بارها بشنوید و با آنها آشنا شوید. از دوستان انگلیسی زبان خود کمک بگیرید و با آنها به صورت مداوم انگلیسی صحبت کنید و از آنها بخواهید تا ایرادات شما را اصلاح کنند. با این روش ها می توانید گرامر زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و در این راه گام اساسی بردارید.

زبان انگلیسی

ویژگی های کتاب های برتر

برای انتخاب بهترین کتاب های گرامر انگلیسی توجه به شاخصه هایی بسیار اهمیت دارد. در ابتدا باید به حجم کتاب های گرامر دقت کنید معمولا کتاب های گرامر بسیار حجیم می باشند چرا که نکات و مثال های زیادی را، در خود گنجانده اند. کتاب های گرامر را نمی توان به صورت خود آموز فرا گرفت و یادگیری آنها نیاز به آموزش از طریق اساتید مجرب دارد. کتاب های گرامر باید دارای بیانی روان و سلیس باشد و زبان آموز را دچار خستگی و آشفتگی نکند.

معرفی منابع

کتاب های زیادی در زمره بهترین کتاب های گرامر انگلیسی جای می گیرد که در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

  • کتاب های Grammar in Use: این کتاب ها از کامل ترین کتاب های گرامر شمرده می شوند که در هر دوره ای اعم از مقدماتی و یا پیشرفته می توانید از مطالب آنها به خوبی استفاده نمایید. با استفاده از فراگیری زبان در سطح Basic می توانید تمام مفاهیم و قواعد زبان انگلیسی را به صورت پایه ای بیاموزید.
  • کتاب Fundamentals of English Grammar: این کتاب یک کتاب حجیم می باشد که پر از قواعد گرامری به همراه مثال های مختلف می باشد. در انتهای کتاب سوالات زیادی به همراه پاسخ وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.
  • مجموعه کتاب‌های Oxford Practice Grammar: این مجموعه چند جلدی یکی از کاملترین منابع می باشد که از دیرباز طرفداران زیادی داشته است. علت پرطرفدار بودن این کتاب ها بیان روان و ساده آنها می باشد.
  • کتاب Understanding and Using English Grammar: این کتاب برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی شما بهترین گزینه می باشد. این کتاب به صورت کامل بر روی مکالمات و متون خاصی تمرکز دارد به نحوی که دانش گرامری شما را به چالش می کشد.
  • کتاب Longman Advanced learners Grammar: این کتاب برای زبان آموزانی طراحی گردیده که سطح زبان آنها متوسط به بالا می باشد. این کتاب به نسبت سایر کتاب های معرفی شده کم حجم تر می باشد اما نکات مهم را بیان کرده است. این کتاب جهت ارتقا زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان می باشد.

بهترین کتاب های گرامر انگلیسی

کتاب هایی که گرامر شما را تقویت می کند

  • Cambridge Grammar for IELTS: اگر زبان انگلیسی را برای شرکت در آزمون های بین المللی دنبال می کنید این کتاب بسیار کمک کننده می باشد. این کتاب در 25 درس تلاش کرده تا تمام گرامر را با بیانی جامع و کامل عنوان کند.
  • Grammar Scan: در این کتاب آزمون های زیادی جهت ارزیابی سطح زبان افراد وجود دارد که می توانند با استفاده از این آزمون ها دانش خود را محک بزنند. این کتاب برای سطوح بالا در نظر گرفته شده و سطوح پایین نباید از آن استفاده کنند. در این کتاب با استفاده از آزمون های مکرر اشتباهات رایج گرامری به صورت کامل رفع خواهد شد.
  • English Grammar Drills: این کتاب نیز دارای آموزش های زیادی است و تمرین های زیادی نیز در ادامه آنها وجود دارد. گرامر ها و نکات ریز به صورت جزئی در این کتاب بیان شده و تمرین های زیادی برای درک کامل مفاهیم در ادامه آنها وجود دارد.
  • Business Grammar Builder: اگر در دنیای تجارت فعالیت دارید یادگیری مفاهیم این کتاب می تواند به حرفه شما کمک بسیار زیادی کند. در واقع این کتاب لغات و جملات رایج در دنیای تجارت را به شما آموزش می دهد.

کلام پایانی

در این مطلب تلاش نمودیم تا شما را با بهترین کتاب های گرامر انگلیسی آشنا سازیم تا بتوانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. با تقویت زبان انگلیسی می توانید در حوزه های آموزشی، تجاری، اجتماعی و… در کشور های مختلف و انگلیسی زبان بسیار موفق باشید. دنیای امروز دنیای ارتباطات می باشد و با یادگیری زبان واحدی که در کل دنیا کاربرد دارد می توانید این ارتباطات را گسترش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *